zaterdag, november 28, 2009

Craft sale

Gisteren heb ik mijn ski's weggebracht om in orde te laten maken voor het nieuwe skiseizoen. Ik had Bart's ski's ook bij me, maar het bleek dat zijn bindingen te oud zijn en ze hier niet meer aan werken. Ook zat er een barst in de zijkant van een van de ski's zodat er waarschijnlijk water in gekomen is en van binnen slecht wordt. Nou, toen was snel besloten wat zijn kado voor kerst wordt, de bofkont. Nieuwe ski's dus. Die oude hebben goed dienst gedaan, het waren goedkope tweedehands en hij heeft er zeker 4 jaar mee geskied.

Vandaag hadden Deb en ik afgesproken met een craft sale mee te doen. Dat is iets wat ik al zeker 2 jaar niet meer gedaan heb. Deze keer had ik vrij op de dag dat de Jacksonville kerk een grote sale heeft. Het was heel druk bezocht, en we hebben goed verkocht. De huur van de plek was prijzig, maar ik heb een stuk meer verkocht dan ik verwacht had. Ik had fleece mutsen en gelkaarsen, Deb had sieraden, klei knopen, en stoffen kerstverpakkingen. Het was gezellig bijkletsen, want we zien elkaar niet zo vaak. Er kwamen ook veel bekenden langs, en het was leuk om met iedereen een praatje te maken. Iets verkopen is zeker heel leuk, maar de praatjes zijn ook heel leuk.
Het verwonderde me wel dat veel mensen die gelkaarsen niet kennen.

Naast ons verkocht iemand maple stroop, ook leuk om een beetje met hem te praten. Ze hebben een hele produktie, en maken meer dan 300 gallons per jaar. De stroop verkocht goed, dus dat is een goed teken. Ik heb zijn visitekaartje gekregen en heb al gezegd dat ik zeker zal bellen met vragen.


Deb aan het organiseren. (zie je de nooduitgang met het laddertje?)


Mijn tafel.


Onze "buurman" ging wel even een foto van ons maken.

3 Comments:

Blogger Petra said...

Leuk, zo'n standje en dan ook nog goed verkopen! Ik heb weleens erover gedacht het met mijn foto's te doen, maar de prijs weerhoudt me altijd.

5:30 p.m.  
Anonymous Bianca (Hollandranch) said...

Wat leuk ! die gelkaarsen zie je hier wel in de feed stores in " country potten" met prikkeldraad erin, ik vind het er altijd wel leuk uitzien. Goed dat jullie zo verkocht hebben !

Leuke foto trouwens die zwart/wit!

7:01 p.m.  
Blogger Petra said...

Wat leuk dat je zo goed verkocht hebt! Vroeger heb ik dat heel veel gedaan met bloemstukken e.d.
Vond het altijd heel leuk om te doen. En ja volgend jaar jij ook Maple sirup Annemiek

11:19 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?