zondag, november 15, 2009

Lekker weekendje


Op speciaal verzoek, close-up van het schuurtje.


Micky wilde een foto van mij bij het schuurtje...
Let vooral op de kip die daar voorbij rent. Geloof het of niet, het is een single comb brown leghorn. Maar ze is wit, zeg je? Inderdaad, maar ze was ooit helemaal bruin. Afgelopen zomer kwamen er een paar witte veertjes tussen het bruin, en nadat ze dit najaar in de rui was waren al haar nieuwe veren wit! Ik heb zoiets nog nooit gezien bij een kip. De kinderen zeggen dat ze klaar is voor winter, met een nieuwe schutkleur.

Het lama en alpaca gedoe gisteren viel tegen. Er waren een paar lama's en geen alpaca's. Ik wist niet dat je lama's voor een karretje kon spannen, dus toch nog wat geleerd.



Vandaag was het prachtig weer en hebben we een paar uur hout gezaagd en geruimd. Tim en Niels hielpen ook mee, het begint op te schieten.

Vanmiddag hebben Inge, Adrian, Matthew en ik een wandeling gemaakt bij Taughannock Falls. Leuk gewandeld en gekletst. De mannetje beginnen ook al goed te kletsen, alleen verstaan is nog moeilijk. Ze zijn wel lief.


Fascinerend water!


Dat lijkt Mount Everest wel.


Op het bruggetje op en neer rennen is ook wel leuk.

6 Comments:

Anonymous Ruud said...

O ja nou zie ik het. Nou een kniesoor die er op let. Maar zie het nou goed? Durf je er niet tegenaan te leunen?

1:48 p.m.  
Anonymous Inge said...

Het was fijn om even te wandelen en te kletsen. Dank je wel - ook voor de foto's. ;)

2:22 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Ruud; haha very funny :)
Nee, ik houdt het overeind.

Inge; graag gedaan :)

3:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hartelijk bedankt voor de leuke foto's van onze kleinkinderen!

8:09 a.m.  
Blogger Petra said...

Leuk, barn red! Grappig, die kip en gezellig zo'n "Nederlandse" wandeling!

7:52 p.m.  
Blogger Bibi said...

Hey geweldig, je sugar maple shack is af! Ziet er goed uit hoor!:-)

11:42 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?