donderdag, juli 07, 2005

Aanslagen

Wat een verschrikkelijk nieuws waar we vanmorgen mee wakker werden. Zoiets kan eigenlijk overal gebeuren, en een doelwit als een bus of metro kan nooit veilig gemaakt worden.
Wat kan ik er verder van zeggen. Het is gewoon verschrikkelijk. Maar je moet je er niet door tegen laten houden om te doen wat je wilt doen.

Vandaag hebben vader en moeder ingepakt, nog wat laatste dingetjes gedaan, en vanavond zijn we gezellig samen geweest uit eten bij Applebee's.
Morgen gaan we naar Newark om ze op het vliegtuig te zetten. We blijven een nachtje uit, Niels en Tim gaan mee, Bart blijft bij Biego. Hij is wel weer de oude, maar ik wil hem toch nog niet de kennel doen.

2 Comments:

Blogger Petra said...

Ja het is verschrikkelijk en zo onnodig. Ik moet steeds denken aan de gezinnen, waar wellicht een vader, moeder of broer/zus is weggetrokken door deze aanslagen. Wordt er verdrietig van maar tegelijkertijd ook erg boos......

Je ouders gaan al weer terug naar Nederland las ik. Wat gaat het snel he die weekjes. Leuk om af te sluiten bij Applebees. Is 1 van mijn favoriete restaurants hier. Ook goed om te lezen dat Biego weer hersteld is.
Groetjes Petra

6:43 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Ik vindt het moeilijk voor de kinderen, maar wanneer is de wereld wel veilig geweest. Ik kan me niet voorstellen hoe mensen in bv Israel leven die al jaren met busbommen te maken hebben.

8:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?